Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1153 ggr
[Deshasix]
8/26/15, 6:24 PM

Färgglad hårfärg, bli blond?

Hej! Jag är är blond(färgat) och skulle vilja prova ha en färgglad hårfärg, hur svårt är det att bli blond igen efter?

Annons:
Surpan
8/27/15, 9:57 AM
#1

Svårt att säga, för vissa är det svårt, för andra inte. Det är inte omöjligt. :) är du villig att gå i lite konstig urtvättad färg ett tag och bleka bort det sista så bör inte inte vara så svårt. Vilken färg vill du ha?

/Surpan

mikkan01
8/27/15, 10:14 AM
#2

Beror på färgen skulle jag vilja säga, vissa sitter stenhårt. Men inget är ju omöjligt. Undrar också vilken färg du tänkt dig?

~mikkan

[Deshasix]
8/27/15, 9:58 PM
#3

Tänkte ljus lila eller turkos, kan absolut gå i litw urtvätt ett tag och bleka bort de sista om de är så!

[134643]
8/27/15, 10:31 PM
#4

Jag hade lila hår ett tag och det blektes ur naturligt och jag blev praktiskt taget platinablond igen. Det var dock under sommaren så sol och vatten hjälpte nog till en hel del. För ett år sedan däremot färgade jag mörkblått och den färgen försvann aldrig. Det fanns en väldigt ljus grön färg tills dagen och blekte och färgade över det. Så jag skulle säga att det är väldigt beroende på färg, och hårtyp gissar jag på :)

[Tilde]
8/28/15, 10:32 PM
#5

Jag hade lilarosa hår ett tag (ljust pastellfärgat). Blev snabbt blont igen i en lite varmare ton. :)

[Deshasix]
8/29/15, 1:42 AM
#6

Tack för alla svar! Min kompis hade i mörkgrön och de gick knappt bort trots toning!! Vill verkligen ha turkos men kanske satsar på ljuslila då de verkar mest subtilt och är nog lättast o få bort om/när man tröttnar

Annons:
Upp till toppen
Annons: