Annons:
Etiketttips-råd
Läst 746 ggr
[Melbun]
2015-08-05 00:00

Undvika morgontrasslet?

Hjälp! När jag vaknar på morgonen har jag en enda stor dreadlock och den går inte att borsta ur. Har långt och tjockt (omöjligt) hår. Har testat att sova med fläta, knut, tofs, utan, ja nästan allting och ingenting hjälper. Finns det något bra knep, tips eller produkt som hjälper? Är väldigt håröm så att dra en borste igenom detta hår går inte :(

Annons:
[pusselbit]
2015-08-05 09:42
#1

Du måste nog börja borsta dig.

tlover
2015-08-05 09:58
#2

Har du testat att sova på Satin el silkeskudde eller i Satin el silkesnattmössa?

l'm back

lollynonna
2015-08-05 10:13
#3

Så hade jag också förut. Jag började använda mer Balsam, så mycket att det täckte allt och nästan blev över! Så prova med det,och fläta en hård fläta varje kväll. Har du balsamspray?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Melbun]
2015-08-05 11:45
#4

#2 Näe men det ska jag testa! Tänkte jag inte ens på när jag var så frustrerad över mitt jobbiga hår. Tack :) #3 Det är hemskt jobbigt.. Hur fint det än är när man går och lägger sig så blir det ändå fruktansvärda tovor när man vaknar >.> Jag tycker redan jag använder mycket Balsam men använde jessicurl tidigare och det har iaf blivit bättre när jag bytt från deras produkter. :) Har inte testat balsamspray på länge nu, vet du något bra märke? :)

Upp till toppen
Annons: