Annons:
Etikettövrigt
Läst 1036 ggr
tlover
7/5/15, 4:46 PM

Vill ha!

Jag vill ha hennes hår. Fast brunt/mörkt då.

http://jjjlonghairphotopage.zoomshare.com/

l'm back

Annons:
*~HamsterHamster~*
7/5/15, 4:55 PM
#1

kan inte se länken ^^(efter att jag klickat på länken för tredje gången funkade det)

Så fint och långt och ändå ser håret så friskt och lent ut^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

mmois98
7/5/15, 5:00 PM
#2

Visst är det fint med långt för det har jag själv! Fast tyckte inte att det var fint när det var så överdrivet långt haha^^

tlover
7/5/15, 5:02 PM
#3

#2 Hår kan inte bli "överdrivet långt"

/En som har "mid thigh" och satsar på "terminal"

l'm back

*~HamsterHamster~*
7/5/15, 5:04 PM
#4

Tycker det är fint med långt hår, men det är ju från person till person ^^ tycker det ser naturligt och helt ut med långt hår =)

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Cederin
7/5/15, 5:17 PM
#5

Oj jäklar, jag är inte alls avis haha.. 😇 Typ mitt drömhår, färgen och allt! Längden hade dock kunnat sluta vid rumpan, då hade det varit perfekt!

Medarbetare på Naglar och Hår

tlover
7/5/15, 5:27 PM
#6

#5 Har du sett torrinpaiges hår då? Hon har till rumpan men ungefär samma färg och jättefin kvalité

l'm back

Annons:
Grace2009
7/5/15, 6:38 PM
#7

Tycker hon har väldigt fint hår. Personligen vet jag ej om jag vill ha så långt hår. Det får jag bestämma när jag är där/om jag kommer dit. Tänkte låta mitt växa så långt som möjligt tills det blir besvärligt.

#3 Har du ingen övre gräns alls? Terminal kan ju bli förskräckligt långt 😃

tlover
7/5/15, 9:17 PM
#8

#7 Du menar lägre gräns 😉

Jag vill se var terminal är men det kanske inte blir så att jag stannar där och när jag väl är där så vet jag nog vilken längd jag helst vill ha (då har jag ju testat alla tidigare).

l'm back

Grace2009
7/5/15, 10:44 PM
#9

#8 Om vi räknar Hårlängd i cm blir det väl en övre gräns? 😎 Men det låter spännande.

Jag tror dock ej att jag skulle gå så långt, men vem vet? Jag har ju lite tunnare hår så mina knutar lär i alla fall få plats på huvudet vilket som 😂

tlover
7/6/15, 11:02 AM
#10

Rapunzel rapunzel släpp ner ditt hår

l'm back

Grace2009
7/6/15, 12:14 PM
#11

#10 Oj vad slätt hår. Det kan jag bara drömma om 😮

TatsuOni
7/6/15, 12:24 PM
#12

Vilket hår😍 Mitt mål är Till mitten av låren, men om jag kommer dit så kan det hända att jag vill ha ännu längre… Håret kan ju aldrig bli för långt😃


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Zhikorina]
7/6/15, 7:18 PM
#13

Håller med ovanstående, för långt kan det knappt bli ;) Fast jag tycker nog till rumpan räcker, blir kanske för jobbigt med toalettbesök annars! 🤪

Annons:
tlover
7/6/15, 8:21 PM
#14

#13 Är du som jag och många andra långhåriga så har du ändå håret uppsatt i princip alltid då (annars så har du nog långt hår för att sätta upp det utan nått vid det laget).

(jag har till ungefär mitten på låren nu)

l'm back

mikkan01
7/7/15, 10:53 AM
#15

Åh, så fint. Färgen och kvaliten på längderna 😃 själv hade jag inte velat ha så långt men fint var det 🙂

~mikkan

[Daniela1983]
7/8/15, 4:51 AM
#16

Jag tycker inte det var fint med så överdrivet långt hår. Men visst har personen bra kvalitet på håret det kan man inte säga mycket om.

Upp till toppen
Annons: