Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 707 ggr
Gambino19
7/5/15, 2:20 PM

Revlon nutri color creme

Hej!jag kan inte använda manic panic,directions eller sådan färg. Jag är 12 år,så jag får inte bleka mitt hår dels för att det skadar håret. Så jag undrar om det finns hårinpackning med färg som man inte behöver bleka eller så?funkar Revlon nutri color creme? Kan det ge en färg?vill så gärna ha blått hår!

Annons:
Cederin
7/5/15, 2:44 PM
#1

Det kommer tyvärr aldrig kunna bli klarblått om du inte bleker det eller har väldigt ljust hår naturligt. Du kan visst använda Directions och liknande även om du inte bleker det, men färgen kommer inte fästa lika bra och det kommer nog bli ganska mörkt resultat. Svårt att säga utan att veta hur ditt hår ser ut i nuläget. 🙂

Medarbetare på Naglar och Hår

Gambino19
7/5/15, 3:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det här är min hårfärg!det är lite blött nu men lite ljusare

Gambino19
7/5/15, 3:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Min mamma säger att jag inte får använda färg,men hårinpackning med färg XD

Cederin
7/5/15, 3:49 PM
#4

Det kommer troligast bli en mörkare blå med gröna skiftningar i håret som det är nu. Directions, manic panic mm. är hårinpackningar med färg. 🙂

Medarbetare på Naglar och Hår

Gambino19
7/5/15, 4:00 PM
#5

Sitter ser seriöst och gråter..😕får aldrig göra något!vill ju bara vara mig själv!hon säger såhär när jag frågar varför jag inte får färga"nej absolut inte du är för liten"min pappa skulle inte bry sig om jag färgade mitt hår!men fan..blir så jävla ledsen..aldrig får jag se ut hur jag vill😓😢

mikkan01
7/7/15, 10:59 AM
#6

#5 Tänk på att det bara är en kort period i ditt liv din mamma får bestämma över sånt 🙂 hade också velat ha en mamma som sagt nej tidigt i livet då jag har förstört mitt hår totalt med Färger och blekningar, i din ålder hade jag redan sönderblekt hår och var tvungen att kapa hår som gick ner till svanken typ till axlarna. Om det är blått hår du vill ha så finns det en massa tid till att färga håret till det sen 😉

~mikkan

Annons:
Surpan
7/7/15, 4:08 PM
#7

#5 gråt inte vännen :) om 10 år så kommer du ha haft alla hårfärgen du velat ha och mer där till ;) livet går fort. Jag är generellt emot att övertala föräldrar, men när min syster var i din ålder fick hon inte heller färga håret, men hon lyckades kompromissa med att få färga underhåret. Kanske får hon med på en liten dipdye som lätt kan klippas bort sen?

/Surpan

Gambino19
7/7/15, 5:02 PM
#8

Alltså ni får mig att må så mycket bättre!

[Lilyz]1
7/7/15, 5:51 PM
#9

Jag kan förstå att du inte får färga håret som du vill när du är så ung, har man otur kan håret bli förstört och det är inte roligt. 😕 Men det finns ju till exempel hårkalk man kan färga med, som man sedan tvättar ur med vanligt shampo. Kanske vore något för dig? Jag har aldrig testat själv men HÄR finns några olika. 🙂

Gambino19
7/7/15, 6:46 PM
#10

Tack så jätte mycket för alla tips!har testat hårkalk förut,funkade jätte bra!men det blev lite stökigt

Upp till toppen
Annons: