Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1383 ggr
Gambino19
2015-07-04 19:07

Hårinpackning med färg?

Hej!jag får inte färga håret med "riktig färg" för de sliter ut mitt hår med typ manic panic osv..men jag undrar om det finns någon hårinpackning som ger färg och är bra för håret,eller skadar inte håret iaf?vart kan man köpa den?helst på nätet..kan inte typ åka till Sthlm eller Gbg..eller har ni någon färg som inte skadar håret?ge mig lite tips?

Annons:
IceTee
2015-07-04 19:11
#1

Vad menar du med "riktig färg"? Magin panic är en extrem toning (precis som t.ex. directions och stargazer) och sliter inte på håret då det fungerar som en inpackning med färg! Extremtoningae går att köpa på nätet, och det är lika olika vilka man föredrar där, samt vilken färg man vill ha.

Medarbetare på Skor iFokus

Gambino19
2015-07-04 19:37
#2

Jag menar färg som sliter på håret,tack!visste inte att manic panic var en typ av hårinpackning. Tack så jätte Mycket😉

Afturelding
2015-07-05 19:09
#3

Vill du ha extremtoningen extra vårdande så kan du blanda i en Olja du tycker om 🙂 Helst en utan färg om du har ljust hår.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Gambino19
2015-07-05 19:24
#4

Jag får inte använda färg alls i håret är det något som ger håret färg utan att använda hårfärg eller Toning eller inpackning det får inte vara någon slags hårfärg i..den ska inte vara permanent

Afturelding
2015-07-05 19:41
#5

Det går att färga håret med örter och bär i så fall, sök här på sajten 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Gambino19
2015-07-05 20:21
#6

Om du menar Henna?får inte använda det. Svårt o förklara min mamma är så arg just nu

Annons:
Afturelding
2015-07-05 20:24
#7

Nej, alltså vanliga bär och örter. Tänk blåbär. 

Är din mamma så väldigt arg, så kanske du ska fundera en extra gång dock.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

IceTee
2015-07-06 02:23
#8

#4 jag hänger inte ritkigt med just nu. Får det inte ge någon färg alls? Och varför får du inte det? Tyvärr kan du inte färga håret med något som inte är någon färg… Om du förstår vad jag menar? Det är som #7 säger bär och örter. Men det är inte det lättaste vad jag förstått

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: