Annons:
Etikettfrisyrer
Läst 1089 ggr
[Rhodugune]
7/2/15, 7:53 PM

Clip-on lugg beställt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Är det någon annan som gjort det?

Fick ett infall idag och beställde hem 2 lugg clip-ons via eBay, har varit nyfiken länge på hur jag ser ut i lugg eftersom jag inte haft det sen jag var lill liten och verkligen inte vill klippa av mig håret för att prova.

Det är syntet hår jag har inga förväntningar om att det ska se helt naturligt ut eller att färgen på dem kommer vara samma som mitt och jag har tänkt att bara använda dem lite då och då om jag trivs i dem så jag tror inte att det kommer slita särskillt
mycket på mitt hår.

Jag vill bara ha lite kul och beställde två så att jag kan klippa och frisera dem lite olika.
En tänkte jag bara klippa i lite grann så att luggen inte är så tjock ända ut i ändarna och den andra funderar jag att klippa snelugg på eftersom jag trivs i sidobena. 

Kan visa lite bilder när de kommer om ett tag, om det är någon som är nyfiken?

Annons:
Jazmin1e
7/3/15, 1:14 AM
#1

Ja jag vill se!  :)

[Rhodugune]
7/3/15, 10:53 AM
#2

# :D Då ska jag ta några bilder hur det än blir och visa, leverans datum är 15-30 juli eftersom jag beställde via aBay.

graleh
7/3/15, 12:57 PM
#3

Jag köpte också löslugg på eBay men det ser uppenbart fake ut när jag har den på mig. Den var väldigt tjock och mitt hår är runt, så jag glesade ut den men det ändå fult på mig. Jag har väldigt tunt och fint hår, tror man måste ha exakt samma hårtyp i löshåret för det ska se äkta ut.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

[Rhodugune]
7/5/15, 7:35 PM
#4

#3 Tack för att du tog dig tid att skriva, vad tråkigt att håret var så olikt ditt så det inte kändes som det såg bra ut.
Tror också det handlar om att man måste ha rätt mycket tur att håret på luggen man köpt ligger så nära ens eget i typ av hår som du säger och även i färgen.

Så jag hoppas att det stämmer med mitt hår så mycket som möjligt.
Kanske det kan fungera att jag åtminstone kan använda den när man har håret uppsatt, tex i en knut så att man inte direkt ser skillnanden mellan luggens hår och sitt egen när det möts/blandas om man har det utsläppt.

graleh
7/18/15, 6:57 PM
#5

Ja men precis, jag tror det med samt att det är ungefär samma kvalitet på håret man köper som man har själv. Var köpte du ditt?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Upp till toppen
Annons: