Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 714 ggr
IceTee
5/26/15, 9:16 PM

Listorna?

Det fanns några listor här för inte så längesen på godkända produkter, vad hände med dessa? Jag tyckte att de var väldigt praktiska när man ska handla

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[KEEL]
5/26/15, 9:21 PM
#1

Dom togs bort för att sajtvärden tyckte att man kunde hitta dom själv och tyckte att det var för mycket taget av lockigt.se. Så vill du ha just dom listorna får du göra ett konto på lockigt.se

IceTee
5/26/15, 9:24 PM
#2

#1 trist, deras hemsida är ju inte mobilanpassad för fem öre… har redan ett konto, men orkar aldrig vara inne där eftersom sidan är så rörig

Går listorna att få tag på någon annanstans som är enklare att nå via telefonen? Vill ju inte precis ha med min laptop till affären 😃

Medarbetare på Skor iFokus

mikkan01
5/26/15, 9:35 PM
#3

Jag valde att ta bort dem då jag och sajtvärden inte tyckte att det var okej att kopiera listor och texter rakt av från andra sidor. 
Listor över godkända produkter finns att hitta på nopoo.se, hur den är mobilanpassad vetesjutton men du kan ju kolla 🙂
Annars kan man tillsammans med andra som håller på med BM sammanställa en egen lista i en egen tråd här, tror det skulle vara uppskattat!

~mikkan

IceTee
5/26/15, 10:09 PM
#4

#3 får kolla nopoo också, där har jag faktiskt inte kikat

Ja, det kanske vore bra med en tråd där folk delar med sig av egna erfarenheter och produkter de provat/vet fungerar?

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: