Annons:
Etikettfrisyrer
Läst 936 ggr
tootiis
5/26/15, 12:08 AM

Balen?

Min bal är den 5 juni, alltså nästa fredag. Min fråga är: hur tusan ska man ha håret?! Mitt hår slutar ungefär mitt på ryggen, så hyfsat mycket att jobba med.

// MT ♥

Annons:
VildaVittra
5/26/15, 12:09 AM
#1

Vilken frisyr har du till vardags?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

hannaj98
5/26/15, 12:13 AM
#2

Har du funderat på om du vill ha det helt uppsatt eller halvuppsatt? 

Personligen tycker att lockigt hår och någon slags halvuppsättning är jätte fint och passande till balen, speciellt på långt hår. 🙂

Finns massa tutorials på youtube som man kan kolla runt på för att få lite inspiration. 🙂

RebeccaG
5/26/15, 12:21 AM
#3

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

[ThisIsWheels]
5/26/15, 9:51 AM
#4

Lockigt hår är så fint och man kan sätta en fin håraccessoar, till exempel ett fint hårspänne eller något liknande :) Hoppas att det hjälpte lite!

tootiis
5/26/15, 1:54 PM
#5

Har typ vågigt till vardags, oftast uppsatt nu på senaste tid. Har funderat på lockar, men suger på att göra dom..

// MT ♥

VildaVittra
5/26/15, 2:17 PM
#6

#5 Uppsatt med tofs eller på vilket sätt?

Orsaken till att jag frågar är att det oftast är smartast att göra en finare variant av vardagsfrisyren, för då kommer du känna dig bekväm och fin.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
tootiis
5/27/15, 12:31 PM
#7

#5 oftast en "bulle", annars brukar de vara hästsvans.. Älskar dock att ha de utsläppt. Så kanske de finns någon uppsättning där luggen är uppsatt men inte resten?

// MT ♥

Upp till toppen
Annons: