Annons:
Etikettprodukter
Läst 1373 ggr
Elsaharr
5/3/15, 12:45 AM

Vilket schampo använder du?

Hej! Vilket schampo/balsam använder du, och vad tycker du om den? :) Skriv gärna hårtyp och vad den kostar också!

Zingo ;D

Annons:
Shalin
5/3/15, 1:26 AM
#1

Jag använder bamse Schampo faktiskt :) Var en kompis som har barn som fick ta det då hon inte hade annat hemma. Håret blir så rent att det gnisslar när man stryker handen mot det haha. Jag har använt det ett tag nu och är supernöjd. Det kostar dock ganska mycket. 40 spänn på ica maxi. Såg nu på apotea att det kostar 29 kr per flaska så ska kanske köpa där istället då eftersom det ändå är fri frakt. Jag har även balsamet i samma märke.


Scorpio97
5/3/15, 2:04 PM
#2

Använder bara Balsam. Coop Xtra samt Garnier Respons Avokado & Sheasmör. Har ganska torr hårbotten, samt tunt hår.


//Jessie

ChristineL
5/3/15, 2:13 PM
#3

Inget alls, sen en dryg månad tillbaka kör jag WO.

[pusselbit]
5/3/15, 9:32 PM
#4

Använder olika. Från Joico, Maria Nila eller Lush till vanligt Ica-schampo, samt balsamtvättar med 'tvättbalsam' ibland och då använder jag Såklarts :)

Märker skillnad från dyrare schampo/balsam mot Icas men använder båda ändå pga bryr mig inte så mycket.

Har väl mycket hår med relativt tjocka hårstrån, för tillfället blekt och liite självfall. Typ :) Produkterna kostar då från 20 :- /250 ml till  omkring 200:- /300 ml

tlover
5/3/15, 9:58 PM
#5

Använder varken Schampo eller Balsam utan kör WO sen över ett år tillbaka och älskar det.

Mitt hår har tidigare varken varit jättefett eller jättetorrt och det är samma nu, tjockt, långt (nedanför rumpan), fint hår.

Kostnad: Kostnaden för elen till vattenpumpen (vi har egen brunn).

l'm back

sarakaka
5/5/15, 10:58 PM
#6

Garnier Respons Honey treasures Schampo, Balsam och hårinpackning.
Kompletterar med en Olja och serum för att få bort friss i mitt torra hår.
Fungerar mycket bra för en sån liten peng, där emot sköljer den ur hårfärg relativt snabbt.

Annons:
tlover
5/6/15, 10:42 AM
#7

#6 har du tillstånd att använda dom där bilderna?

l'm back

mikkan01
5/6/15, 11:42 AM
#8

#6 Valde att ta bort bilden från ditt inlägg, det är okej att länka till bilder som inte är ens egna men inte att ta och publicera. Tänk på det till nästa gång. 🙂

OnT. Brukar köra på sånt man kommer undan med för en liten peng, oftast dove daily moisture. Funkar helt okej i mitt hår, ingen storfavorit dock men den gör det den ska. Kostar väl från 10-25 kronor. Har rätt tjockt hår, fina/tunna strån med lätta vågor/självfall. 😛

~mikkan

Wony
5/6/15, 6:49 PM
#9

Använder Neutral Balsam (ca 29kr) och Faith in Nature Balsam (ca 80kr). Har rätt fint hår och känslig hårbotten.

jollycox
5/7/15, 10:09 AM
#10

Jag använder bara Coop Xtras Balsam. Kostar väl kring en tia.
Har mjukt och glatt hår.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Upp till toppen
Annons: