Annons:
Etikettfrisörer
Läst 2226 ggr
Blanksteg
1/10/15, 1:54 PM

Vilken Head Spot-salong rekommenderar ni?

Hej!

Jag har precis köpt en voucher via Groupon, med 50 % rabatt vid hårbehandlingar hos vissa Head Spot-salonger i Stockholm.

Vouchern gäller hos Head Spot i Sickla (Sickla köpkvarter), Barkarby, Vällingby, PK-huset och Sundbyberg

Har ni några erfarenheter av någon eller några av dessa? Är den/de bra?Jag brukar oftast bara klippa topparna och inte välja att klippa mig i någon särskild frisyr, och då spelar det inte såå stor roll vem som klipper mig (vilken frisör som helst kan väl klippa rakt åtminstone). Men nu så funderar jag på att skaffa en "long bob haircut".

Nåt sånt här tänkte jag mig: Länk. Fast… jag antar att man behöver ha i produkter i håret och använda en Locktång eller nåt för att det ska böja sig inåt sådär? Jag vill verkligen inte börja med mousse och allt sånt där och Locktång osv. Kan man kanske klippa håret så att det blir lite lager under istället, så att håret inte bara hänger ner helt platt?

Hursomhelst, den huvudsakliga frågan i detta inlägg är som sagt, skulle ni rekommendera någon av dessa salonger? Och kan ni rekommendera en särskild frisör på salongen?

Annons:
Words
1/30/15, 9:58 AM
#1

Nu har jag inte klippt mig på just någon av de salongerna du nämnde, utan på den på Fältöversten. Mitt erfarenhet är att de som jobbar på dessa salonger är väldigt kompetenta. De lyssnar noga och till skillnad från andra frisörsalonger jag har varit på har de faktiskt lyckats få till mitt hår exakt så som jag har velat ha det. Jag har en vän som har klippt sig i PK-huset och även hon var nöjd.

Blanksteg
1/30/15, 10:07 AM
#2

Ok, tack för svaret!

Jag valde PK-huset (entrén), och blev nöjd! :)

Upp till toppen
Annons: