Annons:
Etikettprodukter
Läst 1143 ggr
Skitgalen
2014-10-24 13:46

Serum för torrt/frissigt hår?

Vilket är den bästa produkten för frissigt hår? Mitt hår ser galet och ovårdat ut precis efter jag duschat och måste platta det för att få det att se normalt ut.
Jag undrar om det finns något som lugnar ner håret och gör det mer glansigt och tar bort friss? 
Såg reklam för TREsemmé 7 day keratin smooth, något sånt vill jag ha men som har fått bra omdömen o sådär :)

Annons:
Theleonora
2014-10-24 14:01
#1

Frizz ease av John Frieda är det bästa jag har hittat hittills. Jag har alltid haft frissigt hår, har självfall och jag tycker det här serumet tar ba hand om mitt hår. Kostar 130-150 (kommer inte ihåg exakt) och finns på Lindex. Brukar försöka testa nåt nytt för att inte vara så beroende av det här serumet men har inte lyckats hitta nåt på 15 år. Testade nyligen Osis variant som heter Magic Finish (anti friz shine serum). Luktar otroligt gott men dämpar inte frissogheten. Ser nu att det står en etta på den och Light control framför. Kanske därför. Kommer imte ihåg priset.


Skitgalen
2014-10-24 14:36
#2

Jag har redan den från John Frieda men jag tycker inte den funkar :/ har den som är i orange "flaska" Hade den som va lila för ett tag sen men jag hittar inte den längre. Säker på att den fortfarande säljs?

Theleonora
2014-10-24 15:52
#4

Jag tycker inte att den lika eller den orangea var lika bra som den genomskinliga. Har testat dom andra också.


Upp till toppen
Annons: