Annons:
Etiketterfärgblekningtoning
Läst 1102 ggr
iidae
10/13/14, 9:19 PM

svart hårfärg!

Bestämt mig för att bli svarthårig IGEN! Har nästan alltid hållt mig till samma märke, typ poly palette, mood som är  i den prisklassen! Men vill ha tips på några andra märken som är bra och håller färgen/glansen kvar lite längre! Vad för svarta  (inte blåsvarta) hårfärger kan ni tipsa/rekomendera?! =)

Annons:
mikkan01
10/13/14, 9:27 PM
#1

Använde mig alltid av schwarzkopf natural & easy 590, älskade den!

~mikkan

Bill&Bull
10/13/14, 9:28 PM
#2

Nu vet jag inte hur färgen ser ut när det gäller svart just men annars kan jag rekommendera schwarzkopf brilliance Färger, håller längst på mig utav Färger man köper i butik. Och ger en bra glans och fin färg.

||My Love For Animals Is Immortal||

iidae
10/13/14, 9:33 PM
#3

# 1- färgade med den i vintras, då på mörkbrunt hår, men tyckte inte alls om resultatet, tycke det kändes så grådassigt ut av den :/
#2- hm,  ja hört mycket om dem färgerna… får ta mig en titt nästa gång ja åker till storstan då utbudet på willys här hemma inte är det bästa!

Nymphadora
10/17/14, 2:59 PM
#4

Schwartzkopf är klart bäst. Sitter som berget.

Surpan
10/21/14, 9:08 AM
#5

Färgade svart igår med Schwartzkopf Brilliance, blev jättebra! Ta två stycken dock om du har långt hår. fläckar syns så tydligt i svartfärgat hår.

/Surpan

[rumelle]
10/21/14, 3:35 PM
#6

Syoss tycker jag har bra Färger som inte tvättas ur.

Annons:
iidae
10/30/14, 6:42 PM
#7

Tack alla! Va till stan idag och såg att Maria Nila har släppt en svart färgbomb, som självklart fick följa med hem :D

Upp till toppen
Annons: