Annons:
Etikettprodukter
Läst 1419 ggr
Perly
2014-08-23 16:34

Hårpinnar

Har upptäckt att pennor är det ända jag lyckas hålla mig hår uppe med någorlunda ok utan att få extrem huvudvärk så skulle gärna vilja ha tips på snygga hårpinnar. :)

Alltid Oavsett

Annons:
tlover
2014-08-23 16:37
#1

Jag har köpt mina på Etsy där har dom massor av fina hårpinnar, hårgafflar m.m. i olika material och stil så du hittar säkert nått där.

l'm back

Perly
2014-08-23 16:42
#2

Där hade dem lite fler varianter än de jag lyckats hitta på Ebay, måste ta och beställa hem något kul. :) Tack för tipset.

Alltid Oavsett

[Udoon]
2014-08-23 16:47
#3

quecraft på etsy har mycket fint till bra priser, beställde en del därifrån innan jag klippte mig kort igen och blev mycket nöjd :)

Perly
2014-08-23 21:21
#4

Synd att det är i Asien, så lång väntan då, sådär lagom otålig 🤫 Ska nog försöka hitta en europeisk säljare först för snabbfrakt men lär gå in där igen senare när jag inte är riktigt lika otålig. :)

Alltid Oavsett

tlover
2014-08-23 21:25
#5

#4 Jag har beställt från Asien men du har rätt, det tog tid (jag var övertygad att dom lurat mig men jag gissar att det tar tid ibland). Men det finns ju som du säger europeiska hantverkare, jag såg några riktigt snygga från blandannat skottland. Men såklart minns jag inte vad dom hette.

l'm back

Perly
2014-08-23 22:05
#6

#5 Ja, brukar skicka efter en del prylar från Asien via Ebay och vissa går på nån vecka medan andra kan ta månader, skulle hinna börja klättra på väggarna. 😃 Inom Europa brukar bara vara någon dag extra mot att beställa i Sverige så hoppas hitta något kul där. Dock verkar bästa utbudet finnas i USA och Asien.

Alltid Oavsett

Annons:
tlover
2014-08-24 08:06
#7

#6 De saker jag såg från europa var skitsnygga, men dom var mycket dyrare också det är enda anledningen jag inte köpte därifrån.

l'm back

Upp till toppen
Annons: